Укупно приказа странице

петак, 11. мај 2018.

Нада Петровић / Добро вам се добрим вратило





               Тресем се јутрос као дреш. Знате ли шта је дреш? Ма није ми тренутно ни важно да ли знате, али питам тек да видим да ли можете да претпоставите који ме је трескавац дрмнуо.
Морам да вам признам да оволико никада нисам била узбуђена, чак ни прву књигу поезије када сам угледала, а на њој се раскопистило моје име. Опет једна прастара реч, а нисам хтела о речима него о књизи... 
               И... Да не развлачим ко коре за питу кад се сучу... Гле белаја, спопадоше ме древне речи ко рој пчела... Ајд да наставим, како знам и умем... 
               У рукама ми је неколико примерака одштампане збирке „Реч у збегу“, остало ће вероватно да ми стигне током следеће недеље. Само сам то хтела да вам кажем. Ма није само то, него да се свима који су ми пружили подршку да се ова књига објави још једном од срца захвалим.
Да сте ми живи и здрави. Добро вам се добрим вратило.

                                                                Нада Петровић

2 коментара: