Укупно приказа странице

недеља, 25. март 2018.

Нада Петровић / Училе су ме животиње и биљке



Училе су ме животиње и биљке


Постоје смернице које сам добила у детињству. Најчистије животне истине којима су ме училе животиње и биљке. Путокази за које сам, покушавајући да преживим, веровала да сам их заборавила. Међутим,  животно искуство ме је демантовало, наиме,  заборав не постоји, сва сећања трају и опстају у подсвести, питање је само да ли ће и када ће да испливају.  
На једну од тих формула за магично оздрављење од свих животних проблема и препрека јутрос ме је мој Жиле подсетио. Наиме, пси реагују на три начина када наиђу на нешто непознато. Они проверавају да ли је то нешто за јело или за игру. Ако није ни за једно од то двоје, они га запишају.

                                      Нада Петровић


 На фотографији је мој Жиле. Куца коју сам од првог сата живота на цуцли отхранила. 

1 коментар: