Укупно приказа странице

четвртак, 8. јун 2017.

Nada Petrović / Kartonski spomenici




Kartonski spomenici

Pročutah jedan status koji glasi ovako: „Ikea ima i kartonski kovčeg - piše na njemu da je od reciklirajućeg kartona jer "poštujmo prirodu". Za samo 4.49€“... Nit imam vremena niti volje da listam katalog, pa mi je nekako jeftinije da čoveku verujem, a ako je kojim slučajem ispisao dezinformaciju dao je odličnu ideju za biznis stoleća, naime, došlo je vreme kada mnogi nemaju snage da žale umrle u pokušaju da smisle gde da nađu pare za kovčege, pokrove i ostale večne potrepštine... Nema toga u sekondhandu da se nađe, pa skupo preko mere...
Dok sam bila dete slušala sam kako su kartonske cipele izmišljene za one kojima se jednom obuju da se nikada ne bi izule... Posle sam čula da su i garderobu počeli od recikliranog kartona da prave,  znači ostao je samo ovaj mali detalj da se kompletira podzemno karton-naselje...
Dok ovo pišem setih se jednog šereta koji pre tridesetak godina opisuje pogranično selo iz kog je došo: „ Znaš, morao sam otud da bežim... Sirotinja pritisla... Nigde nema tolke sirotinje... Tamo mrtve uspravno saranjuju... Do pola... Odma sutradan mrtvacu onaj deo što iz zemlje viri  prekreče i izlakiraju ga, pa imaju spomenik“...
Kad pomenuh spomenik, čekam da i njega od kartona naprave pa da mirno umrem, da decu u dužničko ropstvo ne bacim tim mojim prelaskom preko Reke Tišine...



                                   Nada Petrović 




Нема коментара:

Постави коментар