Укупно приказа странице

недеља, 25. октобар 2015.

Нада Петровић : Педалање





 Педалање

Ни сама не умем себи да објасним како, ал’ одједном, као гром из ведрог неба, синуло ми је да су штипаљке важне... Да су ми постале нешто без чега се тешко одлучујем да закорачим у свет, да педалам кроз дане...
Неко има цилиндар, други кишобран, трећи штап, а мени је за излазак потребна само једна штипаљка и мало добре воље... Знам, смејаћете се... Ако, смех је здрав... Можда би и мени све ово било смешно да умем другачије или боље... Ма, кад ставим прст на чело и кад мало боље размислим умем ја и другачије, ал то не би било то... Био би то неки други пут и неко другачије путовање, а самим тим ни овај живот не би био мој...

                                             Нада Петровић

Нема коментара:

Постави коментар